- uvedomiť si hodnotu kľúčových zákazníkov pre firmu
- zdokonaliť sa vo vecnej a osobnostnej analýze kľúčového zákazníkov
- zdokonaliť sa v stanovovaní efektívnej stratégie rozvíjania obchodu s kľúčovými zákazníkmi
- zdokonaliť sa v budovaní vzťahov so zákazníkom pomocou presnej, vecnej a presvedčivej komunikácie
- rozvinúť schopnosti aktívne počúvať a porozumieť potrebám, očakávaniam a kúpnym motiváciám zákazníkov
- získať teoretické a predovšetkým praktické zručnosti z oblasti psychológie, neverbality, sociálnej interakcie či NLP
- mnoho mnoho iného v rámci diskusie, otázok a interaktívnych cvičení v komunikácii so skúseným lektorom z praxe
Oblasti a nosné témy školenia: charakteristika kľúčového zákazníka, objem predaja, podiel na objeme predaja, potenciál. Analýza kľúčového zákazníka, potreby, rozhodujúci ľudia, spôsob rozhodovania, analýza kúpnych motivácií, osobnostné typy a stratégie jednania podľa osobnostných typov. Analýza postavenia firmy u kľúčového zákazníka, silné a slabé stránky, príležitosti a ohrozenia, ako využiť naše silné stránky a príležitosti, ako minimalizovať riziko slabých stránok a ohrození. Starostlivosť o kľúčových zákazníkov, spôsoby starostlivosti, tvorivá dielňa nových nápadov starostlivosti o zákazníkov. Stanovovanie cieľov a plánov rozvoja obchodu s kľúčovými zákazníkmi, stanovovanie cieľov a tvorba plánu, iné dohodou.
Čo kurzom získate: stále viac firiem je závislých od menšieho počtu strategických zákazníkov. Systematickým a kreatívnym spôsobom práce môžeme významne zvýšiť efektivitu a úspešnosť predaja kľúčovým zákazníkom. Účastníci sa zdokonalia v schopnosti analyzovať a porozumieť situácii zákazníka, formulovať stratégiu pre kľúčového zákazníka, spracovať zákaznícky plán, optimalizovať riešenie, viesť zákaznícky tím a koordinovať aktivity ku kľúčovému zákazníkovi. Kombinácia prednášky, diskusie, individuálnych úloh, skupinovej práce, prípadových štúdií a vlastných analýz. Počas programu si každý účastník vytvorí „account plán“ a aplikuje poznatky z programu pre vybraného kľúčového zákazníka.
- Dĺžka, trvanie firemného kurzu | školenia: 1 deň
- Úroveň obtiažnosti kurzu: začiatočníci / mierne pokročilí / pokročilí / účastníci z praxe
- Miesto konania vzdelávacieho kurzu: Bratislava / Slovenská republika / prezenčne al. online forma
- Kategória ponúkaných firemných kurzov a seminárov: firemné vzdelávanie / manažérske kurzy / kariérny a profesný rast
- Možnosť absolvovať vzdelávanie | forma výuky: denná, individuálna (One to One) al. skupinová / prispôsobujeme potrebám
- Odborný garanti vzdelávania: interný a externý tím Vzdelávacieho centra v oblasti osobnostného, profesného a kariérneho rozvoja
- Termíny konania: ASAP (ponúkaný kurz a vzdelávanie organizujeme pravidelne - min. 4 * v mesiaci počas celého kalendárneho roka 2025)
- Vzdelávacie metódy: individuálne a skupinové aktivity, úlohy z praxe, prípadové štúdie, analýzy, literatúra, know how odporúčania a riešenia
- Minimálne vstupné vedomosti: nepredpokladajú sa konkrétne vedomosti. Školenie (obsah, témy) je možné prispôsobiť požiadavkám účastníkov
-
-
- Garanti ďalšieho firemného vzdelávania: Ing. Soňa Vigašová (senior lektorka, koučka) a PhDr. Mgr. Marek Horňanský, MSc. MBA. (psychológ, poradca)
- Cieľová skupina a počet účastníkov: každý kto potrebuje zlepšiť vedomosti a odborné zručnosti / min. počet účastníkov na realizáciu kurzu: 1 účastník
-
-
Cena
€145 -
Garant
Ing. Vigašová -
Rozsah
1 školiaci deň -
Jazyky
slovensky | anglicky -
Termíny
pravidelne | rok 2025
Zaujal Vás tento vzdelávací kurz ? Alebo máte ďalšie otázky a potrebujete bližšie informácie ? Naši dlhoroční lektori, školitelia a koučovia Vám ponúkajú svoje odborné vedomosti a zručnosti v oblasti osobného a profesného rozvoja. Neváhajte a kontaktujte nás telefonicky +421 940 575 609 alebo online. Radi Vám poradíme.